Wednesday, September 23, 2015

Snil mi

Jerzy Zieba Centrum J.P. II, Mississauga, 23 wrzesnia 2015 r.
Tatus Henryk + zona Isabel. Tatus wygladal bardzo zle. Wychudly, twarz zniszczona, sina. Wyraznie chory. Powiedzialem mu, ze potrzebuje glodowki leczniczej. Przyznal mi racje. Tez zona Isabel przysnila mi sie. Ona tez nie wygladala za dobrze. Powiedziala, ze juz gloduje 9-ty dzien. Dziwny sen.

"I'm a smoker, may name is Snoop Dogg, and I'm a stoner" - SNOOP DOGG (www.marketwatch.com/story/snoop-dogg-unveils-weed-website-at-tech-conference-2015-09-23).

00:06 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste) + arytmia.

02:21 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + lekko puszyste) + arytmia.

03:42 Hrs. Budze sie + lektura tronowa. "Zakazana Historia".

04:00 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 63 kg + arytmia.

06:25 Hrs. Budzi mnie bol w kosciach prawej stopy (kurcz) + siusiu (slomkowe + puszyste).

06:37 Hrs. 1-sza szklanka wody destylowanej.

06:45 Hrs. 2-ga lektura tronowa. "Zakazana Historia".

08:58 Hrs. Budze sie. Snil mi sie Tatus + Isabel + siusiu (barwa slomkowa). Na dworze 18-stopniowo. Temp. w kuchni 21C. + zrywam kartke z kalendarza: "Muzyka powinna zapalac promien w sercu mezczyzny i napelniac lzami oczy kobiety" - LUDWIK VAN BEETHOVEN.

09:50 Hrs. 2-ga szklanka wody destylowanej.

No comments: