Monday, June 22, 2015

Projekt "Moja

Edward Kuciak - ODPIS SKROCONY AKTU URODZENIA
Teczka" jest prezentacja wszystkich dokumentow dotyczacej mojej osoby od poczecia w 1951 roku do dnia dzisiejszego. Teczka sklada sie z 4 czesci. Pierwsza od urodzenia w 1951 roku do wyjazdu do Niemiec w 1980 r. i poproszenie tam o azyl polityczny. Druga czesc to emigracja (Niemcy + Kanada). Lata 1980-1992. Trzecia czesc to powrot do "wolnej" Polski. III RP (1992-1996). Czwarta czesc mojej teczki to 2-ga emigracja. 1996 rok do dzisiaj.

Pomyslalem, ze moj zyciorys jet standardowym zyciorysem polskiego uchodzcy solidarnosciowego i warto go upamietnic. Urodzilem sie w Ustce. Na bylych ziemiach niemieckich. Z rodzicow Polakow, ktorych ruskie bolszewiki wybedzili w bydlecych wagonach z Wolynia na Pomorze. Otrzymalem wychowanie patriotyczne, katolickie, dworsko-szlacheckie. Z ktorego jestem dumny. Po stronie Mamy + Taty dziadkowie byli zolnierzami. Bitni i nie bojacy sie Ruska. To siedzi w naszych genach od wiekow.

Zaistnialem w Internecie w 1999 roku. Od momentu wejscia w przestrzen cybernetyczna zaczalem pisac o sobie i swoim zyciorysie. Takze chcialem uzyc to medium do propagowania informacji o Polskiej Ligi Szlacheckiej, ktora Zarembowie utworzyli w Ottawie w 1991 roku.

Moja teczka rozpoczyna sie wydrukiem z wyszukiwarki Google hasla "Edward Kuciak" z 12 czerwca 2003 roku. Z wydruku mozna wyczytac gdzie uwidocznila sie moja dzialalnosc w Internecie w latach 1999-2003. Glownym moim celem byla dzialalnosc genealogiczno-heraldyczna na forach dyskusyjnych. Dzialalem wiec, piszac o Kuciakach i Zarembach i Polskiej Ligi Szlacheckiej na stronach: Ancestry Message Boards Kuciak, Zaremba Family Genealogy Forum, Herbarz, Roll of Arms - Herbarz Discussion List. Byl to tez okres ostrego grasowania na forum "Newsweek Polska". Tam utrzymalem sie do 2005 roku. Kiedy "Newsweek Polska" zdjal moje dyskusyjne tematy. Wtedy rozpoczalem pisanie tego bloga. Poniewaz zaczalem blogowanie jak jeszcze taki termin nie istnial, to spolszczylem go po swojemu na blogierowanie. Przy czym dalej stoje przy tej wymowie, mowiac "blogierka", a nie "blogerka", jak przyjely pozniej polskie media masowe.

01:55 Hrs. Siusiu + arytmia + czestuje sie czekoladka Xocai POWER.



No comments: