Sunday, June 21, 2015

Niedziela okazala

Edward Kuciak - SWIADECTWO CHRZTU 1951
sie pieknym dniem, choc z nieustepujaca arytmia. Slonce ostre. Przeplatane bialymi chmurami. Nalapalem dobre 40 000 IU witaminy D. Probowalem ignorowac arytmie i robic to co bym robil bez arytmii. Skoro dal mi ja Bog to musze ja pokochac. Bog musi miec jakis dobry zamiar wobec mnie skoro obadarowal mnie darem krzyza arytmii. Dziekuje Mu za to.

04:01 Hrs. Budzi mnie siusiu.

06:54 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje. Na dworze 18-stopniowo. Temp. w kuchni 21C. + zrywam kartke z kalendarza: "Nie ma niczego w umysle, co by nie przeszlo uprzednio przez zmysly" - JAN AMOS KOMENSKI.

07:04 Hrs. Lektura tronowa. "Warszawska Gazeta".

Pytajmy wiec czy Amerykanie rzeczywiscie przekaza nam jakies teechnologie i urzadzenia, jakie mogloby podniesc Wojsko Polskie na poziom odpowieajacy naszej sytuacji? Czy kaza nam za to znowu slono placic - czy moze jednak wreszcie zdecyduja sie odpalic nam za nasza sojusznicza lojalnosc chocby ulamek tego, co ma od nich rokrocznie Izrael, co mial Egipt czy chocby Turcja? A to sie okaze stosunkowo szybko - i to bedzie moment prawdy w stosunkach polsko-amerykanskich. Nota bene, gdyby urzedowal w Warszawie jakis prawdziwy polski rzad, to juz dawno - wcale na ten moment prawdy nie czekajac, dla zaznaczenia swego realistycznego stanowiska - przywrocilby obowiazek wizowy dla obywateli USA. Brak wzajemnosci w tej sprawie obraza poczucie sprawiedliwosci i zwyklego rozsadku (Grzegorz Braun, "Moment prawdy w stosunkach polsko-amerykanskich", WARSZAWSKA GAZETA, 9-15 maja 2014 r.).

07:37 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 69 kg. + arytmia.

07:42 Hrs. 1-sza szklanka wody z 1/2 cytryny + czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

07:47 Hrs. Odpalam maszyne + spiew ptakow + zachmurzenie umiarkowane + Petro-Canada na rogu bierze za litr paliwa $1.19.9.

07:48 Hrs. W kosciele sw. Kazimierza.

"Chwalmy na wieki milosierdzie Pana."

09:02 Hrs. Wychodze z kosciola + glod + arytmia + czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

09:29 Hrs. Zakupy w sklepie Chicago European Bakery & Deli ($14.40). 2 male chlebki z kminkiem + zgrzewka 6 1.5 -litrowych butelek wody mineralnej Naleczowianka + makowiec.

09:42 Hrs. W domu + ssanie + uczucie cisnienia + bol w splocie slonecznym + 2-ga szklanka wody mineralnej Naleczowianka.

09:50 Hrs. Glod + 6 suszonych moreli.

10:22 Hrs. Glod + bol w dolku nie ustepuje + (3) szklanka zielonej herbaty + 2 daktyle + kawalek makowca + kapsulka 600 mg wit. C + tabletka 150 mg magnezu + kapsulka 30 mg koenzymu CoQ10 M.R.P. + kapsulka 400 mg Tumeric force.

10:54 Hrs. Siusiu + kapsulka 200 mg magnezu + arytmia + 1/2 szklanka wody.

11:15 Hrs. Wyszlo slonce + fotka mojej teczki. Chce rozpoczac drukowanie, kopiowanie, czy fotografowanie dokumentow z mojej teczki. A uzbieralo sie tego. Teczka gruba + ciezka, ze trudno podniesc w jednej rece. Zamierzeniem projektu "Moja Teczka" jest wpuszczenie w Internet zawartosci tej teczki. Teczki mojego zycia. Zaczne od podstawowych dokumentow genealogicznych.

Moja Teczka - Edward Kuciak


11:47 Hrs. Siusiu + nakladam slipki + wychodze na slonce opalac sie + glod + 11 orzechow brazylijskich + garstka suszonych zurawin + garstka orzechow wloskich.

11:59 Hrs. Pot + cwiczenia z pileczka na sloncu + 1/2 szklanka wody slodzonej lyzeczka miodu + 3 lyzeczki octu jablkowego + kapsulka 770 mg Cardio Mag 2.0.

16:36 Hrs. Rysiek przygotowuje krewetki czarne tygrysy + fotka.



17:55 Hrs. Obiad. 3 krewetki + kromka chleba + 10-ta szklanka wody z 1/2 cytryny + kapsulka 120 mcg witminy K2 + kapsulka witaminy B-Complex + kapsulka 600 mg witaminy C + zelatynka 400 IU witaminy E + tabletka 100 mcg Selenium + tabletka 5000 mcg witaminy B-12 + zelatynka 10,000 IU witaminy A.

No comments: