Monday, April 28, 2014

Trzepalo

mnie cala noc, az do poludnia. Arytmia serca + bol w kosciach. Wyglada na zmiane pogody. Mowia o deszczu az do konca tygodnia. Nadal chlodno. Czekam z niecierpliwoscia wyzwolenia sie z kalesonek + ide wczesniej do lozka.

00:25 Hrs. Budzi mnie siusiu + kapsulka 250 mg magnezu + arytmia.

01:25 Hrs. Budzi mnie siusiu + kapsulka 250 mg magnezu + arytmia.

02:18 Hrs. Budzi mnie siusiu + tabletka 150 mg magnezu + arytmia.

03:55 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje + arytmia. Na dworze 3-stopniowo. Temp. w kuchni 22C.

04:05 Hrs. Mierze stezenie cukru we krwi. 7.7 mmol/L = 138 mg/dL.+ kapsulka 793 mg magnezu Magnesium Malate + czestuje sie czekoladka Xocai POWER. Czuje sie fatalnie. Z przyjemnoscia nie poszedlbym do pracy. Ale sluzba nie druzba.

04:15 Hrs. Lektura tronowa. "Gazeta Polska".




No comments: