Saturday, June 23, 2012

Spedzilismy

z Ryskiem caly dzien w Mississaudze u znajomych. Byly goralskie rozmowy przy ognisku.

02:26 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:30 Hrs. Budzi mnie siusiu.

06:01 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje. Na dworze 15-stopniowo. Slonecznie. Temp. w kuchni 20C.

06:17 Hrs. Biore 3 tabletki chemii + popijam sokiem z granata + podnosze z werandy "National Post" z "Wake-up call. The endless end of the American dream" na okladce.

06:20 Hrs. Lektura tronowa. "Wprost".

Aktywisci wierza, ze jesli osoby publiczne, artysci i zwykli ludzie zaczna o tym glosno mowic, pomoga zmienic spoleczne nastawienie do marihuany, tak jak homoseksualistom pomagaja glosne coming outy celebrytow. Dr Mateusz Klinowski, ktory od lat angazuje sie w zmiane podejscia do narkotykow, uwaza, ze w Polsce palenie marihuany to wciaz tabu. - Ja jestem wyjatkiem. Nie spotkalem sie, by w srodowisku naukowym deprecjonowano moja prace, tylko dlatego, ze przyznaje sie do palenia marihuany. Najwyzszy czas, zeby inni tez zaczeli wychodzic z szafy (Bartosz Janiszewski, Maciej Jarkowiec, "Skret ku wolnosci", WPROST, 10 czerwca 2012).

06:50 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 72 kg.

12:21 Hrs. Odpalam maszyne. Jedziemy w gosci do Mississaugi.

12:33 hrs. Tankuje Envoya w Petro V Plus. 80.077L @ $1.16.9/L = $93.61.

23:12 Hrs. W domu. Na dworze 22-stopniowo. Temp. w kuchni 22C.

No comments: