Sunday, January 09, 2022

Dzis obchodzimy Chrzest

Panski (Baptism of the Lord). Warto przypomniec sobie wlasny chrzest. Ja zostalem ochrzczony w kosciele pw. Najswietszego Zbawiciela w Ustce. Nie pamietam egzorcyzmu wypowiedzianego przez kaplana, tez Ducha Swietego splywajacego na mnie. Wtedy nie wiedzialem jaka laska Boza mnie spotkala. Z tego momentu pozostala tylko fotografia moich Rodzicow chrzestnych trzymajacych mnie do chrztu, cioci Janiny Kuciak i wujka Mariana Zaremby. W Ontario dzis zlapano 11959 Omikronow. "The sheer number of new infections has increased the number of Canadians in hospital by 91 per cent over the last week" - RYAN TUMILTY. Federal Health Minister Jean-Yves Duclos said he believes mandatory vaccinations will happen in Canada (Ryan Tumilty, "Federal health minister sees mandatory vaccinations on horizon. Decision rests with individual provinces", NATIONAL POST, Saturday, January 8, 2022). Godz. 19:00. Zapalam swiece na oltarzyku domowym. Rozpoczyna sie Msza sw. w Radio Polonia. "CHWAL I BLOGOSLAW DUSZO MOJA PANA".

No comments: