Monday, May 25, 2020

Happy Memorial Day

USA!

Upal. 32C. W radiu ostrzezenie przed wysokimi temperaturami. Ledwie wylaczone ogrzewanie przemieniono w klimatyzacje. Witaj torontonskie lato!

"Rosjanie rozumieja tylko jezyk sily" - DR EWA KUREK h. Kur

Na sloncu nie dalo wysiedziec za dlugo. Na tarasie dochodzilo do 36C. W radiu mowili o 32C, z wilgotnoscia odczuwalne 39C. W biurze mam 28C + 60% wilgotnosci. Temp. w kuchni 24C. Przy takim upale mozna ogladac Westerny i uprawiac lektura lozkowa.

Podeslano mi 2 polonijne gazety. "Goniec". Na okladce:

* Afryka - Smutek, ktorego nie mozna wyrazic lzami.
* Niemczyk: Duda moze przegrac.
* Bronmy polskiej Mszy sw. na "Kaszubach".
* Ontario zgadza sie na "samochodowe" nabozenstwa.
* Ksiegarnia "Husarz" konczy dzialalnosc.
* Szkoly w Ontario zamkniete d wrzesnia.
* Msza sw. bez Komunii?!

"Glos". Na okladce:

* Ziola przeciwwirusowe - 12 najsilniejszych.
* PiS zatrudnil policje-bandytow Blackwater!?
* COVID-19 to sprawa dla detektywow.
* W kolejce 9 kataklizmow po koronawirusie...
* Zielony Lad - remedium politykow na wszystkie problemy.

*

00:34 Hrs. Zrywam kartke z klendarza: "Nawet cien przyjaciela starczy, aby uczynic czlowieka szczesliwym" - MENANDER.

00:47 Siusiu (slomkowe + puszyste) + waze sie przed pojsciem do lozka.

04:02 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

07:07 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

08:58 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste) + wstaje.

09:35 Hrs. Lektura tronowa. "Gazeta Polska".

10:15 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 74 kg.

10:15 Hrs. Biore lyzke stolowa oliwy z oliwek na pusty zoladek.



No comments: