Saturday, March 23, 2019

Slonecznym

mrozem przywital mnie dzis z rana dzien. W radiu mowia, ze w ciagu dnia temperatura pojdzie w gore. Cialo w bolach. Lumbago + pas Wellness Belt. Sobota to Tajemnice radosne w intencji ugodzonego wczoraj w czasie Mszy sw. nozem przez terroryste ksiedza w montrealskiej katedrze katolickiej St. Joseph's Oratory.

"I spoke to him, and I said, 'St. Joseph protected you. He agreed" - ALICE PLAMONDON

Father Claude Grou, a 77-year-old priest at Montreal's renowned St. Joseph's Oratory, is recovering in hospital, after being stabbed in the chest while delivering mass on Friday ("Montreal. Priest stabbed at mass suffers minor injuries", NATIONAL POST, Saturday, March 23, 2019).

01:20 Hrs. Siusiu (zolte + puszyste) + waze sie przed pojsciem do lozka. 71 kg.

02:49 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

03:46 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

05:42 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe).

08:41 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

08:47 Hrs. Lektura tronowa. "Sieci".

09:25 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 68 kg + 1-sza szklanka wody z lodu.

15:00 Hrs. LIFE UK March to Parliament against Brexit.

No comments: