Thursday, July 28, 2016

Upaly nie

ustepuja, a to na domiar zlego w nocy popsula sie klimatyzacja. Motor nie wyrobil tego uzywania na okraglo. Otwieram wszystkie okna i z pokora oczekuje na deszcz, czy nocne ochlodzenie. Znoszenie tak wysokich upalow przez osoby starsze jest nielada wyzwaniem. Zobaczymy, moze to test na moje zdrowie. Na razie czuje sie znakomicie + zajadam sie smacznymi lokalnymi (co za won!) ontaryjskimi brzoskwiniami i morelami. Kazda pestke rozbijam w imadelku i jem jadro (witamina B-17).

"Nalezy sobie tez uzmyslowic, ze rafinowany cukier to najpowszechniejszy srodek uzalezniajacy. Do dzisiaj nie wiadomo, kto tak naprawde zorientowal sie, ze te sliczne I uwodzicielsko slodkie biale krysztalki posiadaja tak zniewalajaca moc, uruchamiajac tym samym niezwykle dynamicznie postepujacy (po dzis dzien!) proceder rafinowania cukru przez niezwykle wyrafinowanych producentow, ktorych glownym celem bylo zwabienie jak najwiekszej liczby konsumentow" - MAREK ZAREMBA h. ZAREMBA  Image result for herb zaremba

Czym wiecej zdobywam wiedzy o terapii magnesem, tym bardziej mnie sie ta terapia podoba. Rzeczywiscie nie kazdy moze ja stosowac. Nieumietnie stosowana moze nawet zaszkodzic. Ale kto nie ryzykuje ten nie ma. Nie rozstaje sie z magnesem wlasciwie 24/7. Fascynuje mnie akupunktura magnesem.



00:42 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe).

20:10 Hrs. 3-cia szklanka wody z 1/2 cytryny + 2 figi + awokado + 4 lyzeczki octu jablkowego + 4 kiwi.

22:18 Hrs. Jem 2 garstki orzeszkow pistachios.

22:45 Hrs. 4-ta szklanka wody + 3 garstki chipsow.

No comments: