Saturday, April 30, 2016

Slonce i

Edward + Sylwia + Ewa + Andrzej + Ryszard
pogoda. Czas na swieze powietrze. Wybralismy sie poza miasto na rynek Mennonitow w St. Jacobs. Owocami wyskoku sa spotkanie i mile spedzony czas z Andrzejem i jego rodzina + branzoletka magnetyczna Bio88 + 3 pary skarpetek dla cukrzykow z materialu bambusa + syrop klonowy + sloiczek miodu z kwiatow jagod + swiezy organiczny kurczak + watrobka + ozdobny korek do butelki wina w formie metalowego krolika (moj znak z chinskiego choroskopu) + ksiazka pt. "Edible & Medicinal Plants of Canada".

Bio88


01:10 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe).

03:21 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe).

05:34 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

07:02 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + lekko puszyste).

08:00 Hrs. Budze sie naturalnie + siusiu (prawie przezroczyste). Na dworze 7-stopniowo. Temp. w kuchni 22C. + zrywam kartke z kalendarza: "Jedni przechodza do historii, A drudzy na emeryture" - JANUSZ KOFTA.

08:08 Hrs. Mierze stezenie cukru we krwi na czczo. 6.7 mmol/L = 120 mg/dL.

08:14 Hrs. Lektura tronowa. "Maclean's".

20:38 Hrs. W domu. Na liczniku 230.4 km. Na dworze 11-stopniowo. Temp. w kuchni 19C.

21:10 Hrs. Fotka zdobyczy z wyskoku na rynek St. Jacobs.



21:20 Hrs. 2-ga szklanka wody MUSZYNIANKA.

21:30 Hrs. "1-szy raz w Kanadzie jem prawdziwa kielbase" - komentuje Rysiek jedzac upieczona honey-garlic biala swieza kielbase kupiona na rynku w St. Jacobs + jem i ja kawalek z chlebem, musztarda i chrzanem + smaczna.

No comments: