Wednesday, April 06, 2016

Hej dalej

bialo! Dopadalo jakies 1.5 cm. swiezego sniegu. Radosc absolutna. Nie wychodze z domu. Jest 2 stopnie, ale z wiatrem odczuwa sie -4C. Paradoks mojego urlopu polega na tym, ze zaczalem go wiosennymi tematami, a koncze zimowymi. A ze wogole caly swiat stanal na glowie to nie powinnismy sie tym dziwic. Nalezy przyjac strategie chinska. Wiadomo Rok Malpy, a ta bardzo jest nieprzewidzialna w zachowaniu. Radzilbym postudiowac ich stratega Sun-tzu, aby zrozumiec, kto w tym roku jest zwyciezca, a kto przegranym.

Caly dzien z ksiazkami. Staram sie je poukladac na polkach w miare tematycznie. Abym godzinami nie szukal informacji, o ktorej wiem ze mam w domu. Statystyki chyba w Polsce mowia, ze Polak kupuje srednio 1-2 ksiazki rocznie. Chyba zanizone, bo to po prostu jest niemozliwe. Co mowic o takich charakterach jak ja? Przeciez jeszcze za PRL-u w Polsce, kupowalem minimum 1 z kazdej miesiecznej wyplaty. A juz wlasne pieniadze mialem wczesnie. Zaczalem prace w Stoczni Ustka majac 15 lat. Juz wtedy wspomagalem finansowo rodzine i mialem swoje kieszonkowe na drobne wydatki. A te wiadomo, ksiazki. Ile ja tysiecy ksiazek kupilem w swoim zyciu? Ile pozostawaly na wiecznosc w moich biblioteczkach w miejscach, w ktorych mieszkalem?  W Ustce, Hamburgu, Ottawie. Czy ktos je kiedys przeczytal?

00:05 Hrs. Siusiu (zoltawe).

01:29 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

02:20 Hrs. Siusiu (przezroczyste) + jeszcze nie spie.

03:59 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe).

07:20 Hrs. Budzi mnie siusiu (zlotawe + puszyste).

11:40 Hrs. "Podobno bardzo wciagajaca lektura" - KATARZYNA TUBYLEWICZ w teleexpressie na TVP Polonia  reklamuje swoja powiesc "Ostatnia powiesc Marcela" + fotka.



11:52 Hrs. Fotka kuchni kawalerki. Nabiera zarysow.



19:55 Hrs. 6-ta szklanka wody ZYWIEC ZDROJ.

No comments: