Monday, January 25, 2016

To zamieszczone

Dowod przestepstwa. Zaparkowalem na miejskim bulwarze
zdjecie mojego samochodu parkujacego przed domem z zaladowana wersalka jest dowodem przestepstwa, ktore popelnilem wedlug prawa miejskiego. Juz drugi raz "zyczliwy" sasiad podkablowal mnie, ze parkuje na miejskim bulwarze nielegalnie.

Pierwsze zolte ostrzezenie "Parking Infraction Notice" otrzymalem 18 listopada 2015 o 11:30 am gdy wyladowywalem worki z ziemia do ogrodka. 2-gie  Parking Infraction dostalem dzisiaj za parkowanie z wersalka w sobote. "A Transportation Standards Officer patrolling this area has noted the following: Continues parking may result in tagging and towing by Transportation Services and Police".

Znow miasto zaczyna cyrki. Sasiad dzwoni, a inspektor przyjezdza i straszy mnie. Rozmawialem przez telefon z inspektorem, panem Pham. Mowie, ze to zlosliwy sasiad dzwoni, ze lamie prawo wjezdzajac na miejski bulwar aby dostac sie do swojego domu z ciezkimi ladunkami. A to przeciez takie ludzkie i "common sense" aby podjechac blizej i ulzyc sobie z ciezarem. Jakie to przestepstwo?

Mowie inspektorowi, ze ja tez moglbym dzwonic na wielu sasiadow z mojej ulicy, ktorzy tez nielegalnie parkuja na miejskim bulwarze. Wielu nawet nie jest swiadoma tego, ze to jest miejski bulwar przed ich domem. Mysla, ze to ich wlasnosc. Jak ja kupowalem ten dom z Isabel to ani urzad miejski, ani sprzedawca domu nie poinformowali nas, ze bulwar miejski siega prawie az pod drzwi domu. Oszukancza mafia. Przeciez z takimi ograniczami miejskimi te posesje traca na wartosci, a miasto kazdego roku podnosi ich szacowana cene. No, a jak wlasnosc drozsza to wyzsze podatki dla miasta. Wszystko bazuje na oszukanstwie i wyzysku.

Byly burmistrz miasta pan Rob Ford chcial ukrocic te niesprawiedliwosc, korupcje, preferencje i inne miejskie machlojki. Szczegolnie jesli chodzi o rozwiazanie problemow komunikacyjnych w miescie. Przeciez to, ze moge z latwoscia parkowac 2 samochody przed domem na miejskim bulwarze, a miasto mi na to nie pozwala zmuszajac parkowanie na ulicach, to jest absurd najwyzszego stopnia. Czy to jest madre rozwiazanie problemow komunkacyjnych w Toronto poprzez zmuszanie obywateli miasta do parkowania na ulicach miasta zamiast przed wlasnymi domami? Jak pierwszy raz kilka lat temu miasto mnie przesladowalo to napisalem list do pana Forda i najscia sie skonczyly. Teraz znow zaczela sie powtorka cyrku.

Inspektor grozi mi, ze jak dalej bede podjezdzal pod dom  aby wyladowac cos ciezkiego z samochodu to miasto postawi betonowa bariere na moj koszt. "Failure to comply with the above request by 14 days will result in further by-law enforcement which may include tagging or towing of any unauthorized parked vehicles and the installation of barriers by City forces at your expense."

To "humanitarne" miasto kaze mnie juz prawie emerytowi abym nosil wersalke na plecach z ulicy przez ich brukowany bulwar do domu. Postawi mi betonowy mur abym nawet sie nie odwazyl wjechac samochodem i ulzyl sobie z przenoszeniem ciezaru z wozu do domu. Miasto przypisuje ci atak serca. To miasto chce cie zrujnowac i zabic tylko dlatego, ze zlosliwy i zawistny sasiad dzwoni do urzedow i na policje i zglasza, ze lamie prawo. Prawo donosiciela jest tu wazniejsze od prawa zdrowego rozsadku.

00:34 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + lekko puszyste).

02:09 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + lekko puszyste).

03:55 Hrs. Budzi mnie siusiu (zoltawe + puszyste).

06:37 Hrs. "Baby, I'm crazy" - unosi sie w Radio 7 na fali 1320 AM gdy czestuje sie ze skrzynek na chodniku 2 gazetami. "Toronto Metro" z " 'It's happening' Major reforms are coming to Toronto police. Whether they are ready or not" na okladce + "24 Hours Toronto" z "Jonas storms T.O. Exclusive interview. Move over, Nick: Joe Jonas' new band proves you don't need to go solo" na okladce.
ESSO, Shell, Petro-Canada biora za litr paliwa $0.94.9.

16:35 Hrs. W domu. Na dworze slonecznie. 4-stopniowo. Temp. w kuchni 22C. + na stole "Parking Infraction Final Notice" + "National Post" z "Health ads often mislead buyers. Federal records. 152 infractions in 11 months" na okladce.

16:37 Hrs. Dzwonie do oficera L. Pham i zostawiam wiadomosc na sekretarce. Zapytuje o co chodzi i dlaczego miasto znow mnie przesladuje.

No comments: