Friday, February 14, 2014

3 zabki

czosnku hiszpanskiego zjadlem dzis po pracy do flaczkow. Musze wrocic znow do jedzenia surowego czosnku. Takze przestalem brac ziola imbirowe i glogowe. Nic dziwnego, ze juz od kilku dni mam podwyzszone cisnienie krwi.

14
Walentego
Cyryla
Metodego

Valentine's Day
Walentynki

St. Valentine, Bishop and Martyr
Sw. Walenty, biskup i meczennik
Sts Cyril, monk, and Methodius, Bishop
Swieci Cyryl, mnich i Metody, biskup
("Kalendarz 2014 Calender", KSM)

Mojej Walentynce Isabel ofiarowalem dzis ksiezyc w pelni widziany z kuchni + I love you Isabel.



02:38 Hrs. Budzi mnie siusiu + kapsulka 250 mg magnezu.


Prawda o Jedwabnym - prof. I.C. Pogonowski

04:00 Hrs. Budzik zrywa mnie na rowne nogi. Na dworze minus 6-stopniowo. Odczuwalne -10C. Temp. w kuchni 22C.

04:10 Hrs. Mierze stezenie cukru we krwi. 7.0 mmol/L = 126 mg/dL.

06:35 Hrs. "Kocham cie kochanie moje, kocham cie kochanie moje, kocham cie kochanie moje" - unosi sie w Radio 7 gdy czestuje sie 4 gazetami ze skrzynek na chodniku. "Metro" z "Prosecutor in need of defence after pub brawl. Assault charge. Crown attorney stands accused of sending two colleagues to hospital" na okladce + "Now" z "Rainbow flag flap exposes Ford" + "The truth about the Pussy Riot doc" na okladce + "The Grid" z "The dating diaries issue" na okladce + "24hrs" z "Ford OK with early opening. Mayor Rob Ford said he supports a 6 a.m. opening for local bars during Team Canada hockey games" na okladce.

15:48 Hrs. W domu. Na dworze minus 1-stopniowo. Odczuwalne -8C. Na stole magazyn "Maclean's" z "Sochi 2014. Why Canada rules the new Olympics. Let Norway have biathlon. Russia can keep team figure skating. Canada is crushing it in the most extreme, most thrilling sports" na okladce + "National Post" z "Ontario Byelections. Tories hold on to Thornhill, NDP takes Niagara Falls" na okladce + "Warszawska Gazeta" z "PiS liderem sondazy. Bez szans na przyszla wiekszosc" na okladce + "Goniec" z "Grzegorz Braun w Toronto" + "Gazeta" z "UE gotowa wesprzec Ukraine, gdy zobaczy reformy" na okladce.

No comments: