Saturday, January 21, 2012

Przespana

i przeczytana sobota. Caly dzien w pizamie + pass WELLNESS BELT. W kuchni czytajac gazety, czy lezac  w lozku czytajac ksiazke i spiac. Wycinkow kupa. Opublikuje je chyba na swiete nigdy.

21 stycznia

Dusze moja rozpieraja bol i milosc, gorycz, a jednoczesnie slodycz. Jak zdolam wytrzymac to potezne dzialanie Najwyzszego. Mam Go w sobie i to jest powod mej radosci, ktora nieodparcie sklania mnie do zawolania razem z Najswietsza Dziewica: Exultavit spiritus meus in Deo salutari meo.
Mam Go w sobie i czuje sie przymuszony zawolac razem z oblubienica ze swietej Piesni: "Znalazlam umilowanego mej duszy, pochwycilam go i nie puszcze" (Pnp 3,4). Ale oto widze, ze nie potrafie udzwignac ciezaru tej nieskonczonej milosci, nie zdolam zatrzymac go w malenkosci mego serca. Przepelnia mnie lek, ze moze bede musial go wypuscic, gdyz nie potrafie go pomiescic w ciasnym domku mege serca.
Mysl ta, uzasadniona zreszta (mierze swe sily i widze, ze sa bardzo ograniczone, i nie potrafie zatrzymac tuz przy mnie mego Boskiego Kochajacego), jest dla mnie tortura i udreka; czuje sie, jakby miala mi wyrwac serce z piersi.
(12 stycznia 1919, do ojca Benedykta z San Marco in Lamis - Ep. I, s. 1111) ("365 dni z ojcem Pio").

03:11 Hrs. Budzi mnie siusiu.

05:21 Hrs. Budzi mnie siusiu.

08:20 Hrs. Budzi mnie siusiu + wstaje. Za oknami znow bialo. Moze 2 cm. swiezego puchu. Minus 8-stopniowo. Odczuwalne -15C. Temp. w kuchni 21.4C.

08:30 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

08:32 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" z "Spy Time. Putin's love for Russian intelligence is in his DNA" na okladce + pruszy sniezek + spiew ptakow.

09:54 Hrs. Biore 3 tabletki chemii + zielona herbata.

10:02 Hrs. Jestem na www.haszysz,com. W artykule polska policja szacuje wartosc krzaczka marihuany na 150 zl. Wynika to z kalkulacji 200 krzaczkow daje 3 kg. maryski, a to kosztuje 30 tys. zl. Czyli 10 zl za 1 g. maryski. Tu w Kanadzie natomiast policja swoje lowy szacuje na $1000 za krzaczek marihuany. 200 roslinek to zysk $200 tys.Nic dziwnego, ze policja kanadyjska jest bardziej wydajna od polskiej. Kasujac hodowle 200 krzaczkow konopi policja polska zarabia szacunkowo 30 tysiecy zlotych. Policja kanadyjska natomiast 200 tys. dolarow. Tylko ani jedna, ani druga policja nie podaje ile musiala wydac aby te wirtualne "zyski" wytworzyc.

11:00 Hrs. Ogladam "Polish Studio".

13:48 Hrs. Na dworze slonecznie. Minus 5-stopniowo. Odczuwalne -11C. Podaje CP24. Temp. w kuchni 24.3C. Siedze w pizamie przy stole kuchennym i czytam gazety. Blask slonca odbity na sniegu daje wspaniale naturalne swiatlo do czytania.

18:44 Hrs. W polonijnym programie TV "Z ukosa" of fotografii Jreny Hauck i jej stronie internetowej www.irenahauck.ca.

20:33 Hrs. Biore 4 tabletki chemii + popijam mlekiem.

23:00 Hrs. Szklanka soku z grejtfruta + granata + czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

No comments: