Tuesday, October 12, 2010

Spedzilem

caly dzien na studiowaniu dwoch ksiazek przed jutrzejszmym testem na ochroniarza. Prawo wymaga aby kazdy ochroniarz zaliczyl rzadowy test. Nie ma znaczenia, czy to nowi ochroniarze, czy doswiadczeni juz w tym zawodzie od lat jak ja, wszyscy musza zdac ten egazmina aby otrzymac licencje ochroniarza.

2 ksiazki, ktore caly dzien studiowalem to: Christopher J. Menary "The Canadian Security Professionals Guide" ($93.38 z dostawa + podatkiem) oraz Brian Robertson "Security Guard Exam Preparation Guide" ($59.33). Specjalisci od ochrony uwazaja, ze znajomosc tych dwoch pozycji pozwoli kazdemu chcacemu zdobyc licencje ochroniarza zdac ten test.

Jak do tej pory niczym mnie te ksiazkowe pozycje nie zaskoczyly. Wiedza i informacje, ktore one przekazuja sa mi dobrze juz znane. Dla osoby jak ja jest to tylko odswiezeniem podstawowej wiedzy w zawodzie ochroniarza.

W sumie z ksiazkami + jutrzejszym testem ($67.80) zaplacilem juz $220.51.

02:21 Hrs. Budzi mnie siusiu.

05:46 Hrs. Budzi mnie siusiu.

22:50 Hrs. Rejestruje sie na coroczna wystawe i konferencje o ochronie Security Canada INTERNATIONAL SECURITY CONFERENCE & EXPOSITION.

No comments: