Friday, March 25, 2022

Ja dalej w

kalesonkach ukryty w schronie. A dzieja sie w swiecie rzeczy dzieja. Nasz Ksiaze Zlotousty zostal wysmiany w Europie. Za to prez. Ameryki pan Joe Biden z honorami powitany w Polsce. Dzis obchodzimy miesiecznice wojny na Ukrainie. Brawo dzielni Ukraincy. Good job, powiem krotko. My za Hitlera po 30 dniach wojny juz cienko piszczelismy. Nasz burmistrz Toronto pan John Tory zwany policjantem oglosil dzis, ze bedzie startowal na trzecia ture. Dupcia naszemu czempionowi, ktory wyszczepil Toronto w 92% przykleila sie dobrze do fotela. Wladza podnieca, az do totalnego wyszczepienia wszystkich w 100 procentach. Widac, ze ambicje w zniewalaniu i robieniu kasy nie maja granic. Ja spoko. Lewituje w oparach czosnku. * * * Buszujac w Internecie zauwazylem, ze po wyeliminowaniu RT (Russia Today) uaktywnila sie DW (Deutsche Welle), szczegolnie na YouTubie. W reporterce DW wyraznie odczytuje sie defetyzm wobec Rosji i zawoalowany antyamerykanizm. "Wiem, iz ogromna wiekszosc Amerykanow uwaza mnie za Zyda, a ja tak naprawde jestem katolikiem. Jestem prawdziwym katolikiem, ale wyksztalcila mnie ADL i wiele osob znajdujacych sie na tej sali. Byliscie ze mna w kazdej waznej sprawie. Nie pamietam nawet jednej, w ktorej sie nie zgadzalismy... Zaloze sie, ze 85 procent zmian, czy to w Hollywood czy w mediach spolecznosciowych, jest dzielem liderow zydowskich. To ogromny wplyw. Zydowskie dziedzictwo uksztaltowalo nas wszystkich; mnie bardzo albo bardziej niz cokolwiek innego" - JOE BIDEN.

No comments: