Saturday, January 25, 2020

Szczesliwego Chinskiego

SZCZUR
Nowego Roku! Roku Szczura. Ja wedlug chinskiego zodiaku jestem Krolikiem. Krolik ze szczurem raczej stoja na bakier. "The Rabbit will either purposely, or unintentionally go against the Rat's wishes, while the Rat can only keep silent".

00:49 Hrs. Siusiu (slomkowe + puszyste).

01:27 Hrs. Siusiu (prawie przezroczyste + puszyste) + waze sie przed pojsciem do lozka. 76 kg.

03:06 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

05:25 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

08:24 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste) + wstaje.

09:55 Hrs. Lektura tronowa. "Gazeta Polska".

10:00 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 74 kg.

11:15 Hrs. Biore lyzke stolowa oliwy z oliwek na pusty zoladek.

11:24 Hrs. Podnosze z werandy "National Post" z "Liberation 1945. The 75th anniversary of the liberation of Auschwitz" na okladce. Na dworze deszczowo. Temperatura na tarasie 8C + temp. w kuchni 21C.

11:30 Hrs. Zrywam kartke z kalendarza: "Honorowe wyjscie z sytuacji wiedzie czasem przez zapasowe drzwi" - EUGENIUSZ KORKOSZ.

13:20 Hrs. 1-sza + 2-g szkalnka wody slodzone lyzeczka miodu + 1/2 cytryny + 2 daktyle.

13:49 Hrs. Jem kubek 100 g jogurtu.

14:04 Hrs. Siusiu (slomkowe).

15:01 Hrs. Siusiu (prawie przezroczyste).

15:51 Hrs. Jem banana.

15:55 Hrs. Wrzucam na Facebook + na Twitter: "W tej chwili Izrael jest po prostu panstwem rzadzonym przez rosyjskich Zydow" - DR EWA KUREK h. Kur

16:30 Hrs. Wrzucam na Facebook + na Twitter: "Zbrodnie Katynska pochwalil byly prezes Rosyjskiego Kongresu Zydow" - STANISLAW MICHALKIEWICZ.


1 comment:

Bloger Widmo said...

Oby był to dobry rok