Friday, August 09, 2019

Nareszcie zbawczy

To jest wlasnie Polska.
Ustka dba o swoich Seniorow.
chlodny wiaterek. Jest powietrze, jest tlen. Torontonska zdechla ryba zaczyna oddychac!

W Toronto strzelanina nie ustepuje. Swiadek w radiu mowi, ze strzaly byly sukcesywne, seryjne, jakby uzyto broni maszynowej. Burmistrz miasta pan John Tory i szef Policji zwoluja narade. Co robic? Nie moga sobie poradzic z gangami. Ja osobiscie wprowadzil bym stan wyjatkowy w miescie i wezwal armie do pomocy. Lewactwo ma inny pomysl. Skonfiskowac prawowitym posiadaczom bron palna.

Naszego Burmistrza wyslalbym do Ustki na nauki w sprawie zadbania o dobro Seniorow. Tu w Toronto bycie seniorem to czysta udreka, jaka miasto im gwarantuje. Zadnej pomocy, informacji o benefitach, konsultacji o potrzebach. Tylko podnoszenie podatkow, tworzenie represyjnych praw i wyciskanie od biedakow ostatni grosz z niklych emerytur i rent. Ale miasto, ktore nie potrafi poradzic sobie z gangami i bandziorami uzbrojonymi po zeby, jak moze sobie zawracac glowe potrzebujacymi pomocy seniorami? Rzucic na pastwe losu. Wykonczyc podatkami, oplatami, mandatami, bieda i choroba.

"Cwicz cialo by sie chcialo" - KRZYSZTOF LEWANDOWICZ

*

"Give me five" - PIATKA LEWEDA

"Gdyby nie Polacy, nie bylo by Zydow."

Moja sp. Mamusia Genowefa Zaremba + Babcia Helena Chodorowska przynosily do getta w Kostopolu na Wolyniu bochenki chleba. Noca, potajemnie. Zlapane przez zandarmow o malo co nie zostaly zastrzelone. Zydzi zjedli tak szybko chleb, ze Niemcy nie mieli dowodu na to, ze cos przyniesli do getta. Ile obecny Izrael jest winny Polakom za pomoc Zydom w czasie okupacji niemieckiej? That is the question.

*


EMERGENCY

Google zablokowal mi dostep do Internetu. Nie moge uzywac ich Google search na swoim Apple komputerze. Wrzucono mi jakiego wirusa i nie moge uzywac Internetu. Nadaje ze swojego hp laptopa. Ale jestem przygotowany na takie ataki i mam inne komputery dzialajace w systemie Windows. Czyli jeszcze dyktat i cenzura Googla mnie nie pokonal. Lewed zyje i nadaje!

Dzis dostalem bol zoladka. Pomoc domowa podrzucila mi rosol i przy okazji prase polonijna. "Goniec". Na okladce:

* Kumor: Polska powinna ingerowac w polityke USA.
* Murem za Arcybiskup[em Jedraszewskim!
* Guy Milliere: Francja pograza sie w chaosie.
* Konsul Grzelczyk kliknal komus na odcisk.
* "Jest nas 60 milionow". 

2 polonijne gazety bezplatne: "Wiadomosci" z "Toronto miastem zbrodni" na okladce + "Zycie" z "Runal mit bezpiecznego Toronto" na okladce.

00:25 Hrs. Siusiu (slomkowe + puszyste) + waze sie przed pojsciem do lozka. 74 kg.

00:53 Hrs. Budzi mnie siusiu (prawie przezroczyste).

02:39 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe).

03:36 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe).

05:22 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

09:01 Hrs. Budzi mnie siusiu (ciemno-slomkowe + lekko puszyste). Wstaje. Na dworze slonecznie. Stacja radiowa 640 News podaje temperature w Toronto. 18C.

09:11 Hrs. Zrywam kartke z kalendarza: "Chcac wielkie dokonac rzeczy, trzeba tak zyc, jakbysmy nigdy nie mieli umierac" - LUC DE CLAPIERS DE VAUVENARGUES. Temperatura na tarasie. 24C + temp. w kuchni. 21C.

09:15 Hrs. Lektura tronowa. "Historia Do Rzeczy".

09:52 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 72 kg.

10:07 Hrs. 1-sza + 2-ga szklanka wody slodzone lyzeczka miodu + 1/2 cytryny + 2 daktyle.. CBC radio podaje temperature w Toronto. 23C.

10:11 Hrs. Jem banana.

10:16 Hrs. Jem kubek 100 g jogurtu OIKOS.

10:18 Hrs. Biore 2 tabletki chemii + 3-cia szklanka wody + baton NATURE VALLEY SWEET & SALTY.

17:20 Hrs. Jem miseczke rosolu z wazywami.

17:25 Hrs. Siusiu (slomkowe + lekko puszyste).

17:35 Hrs. Pije herbate owocowa + ciasteczka maslane.

19:22 Hrs. Biore tabletke chemii + muffin + szklanka herbaty.

21:06 Hrs. Temperatura na tarasie. 26C + temp. w kuchni. 22C.

21:49 Hrs. Jem kubek 100 g jogurtu OIKOS.

23:52 Hrs. Siusiu (slomkowe).

No comments: