Wednesday, June 07, 2017

Zdychawica.

Po wyjsciu ze szpitala
Cala noc sikalem. O spaniu zapomnij. Arytmia, to az serce gardlem wypluwalem. Waga 66 kg + wygladam jak kosciotrup + brak apetytu. W nocy trudno bylo oddychac. Niewyspany, ale jakos przezylem. Gdybym nie musial isc do szpitala, to nie wychodzilbym z domu i pizamy. Nawet udalo mi sie zgolic 2-tygodniowy zarost. Opanowalo mnie jakies zniechecenie + brak wigoru.

01.00 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + puszyste) + 1-sza szklanka wody strukturyzowanej.

01:52 Hrs. Siusiu (jasno-slomkowe + puszyste) + ostra arytmia.

02;24 Hrs. Siusiu (jasnoslomkowe + puszyste) + arytmia.

02:56 Hrs. Siusiu (prawie przezroczyste + lekko puszyste).

04:02 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

04:59 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste).

05:59 Hrs. Budzi mnie siusiu (prawie przezroczyste + lekko puszyste) + za oknem slonce.

07:22 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

08:38 Hrs. Budzi mnie siusiu (prawie przezroczyste + puszyste).

09:42 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste). Na dworze slonecznie. Temperatura na tarasie 22C. Temp. w kuchni 21C. + zrywam kartke z kalendarza: "Mloda galaz naginaj, bo jak urosnie, nie da sie" - MADROSC LUDOWA.

09:50 Hrs. Lektura tronowa. "Newsweek Historia".

10:45 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 66 kg + arytmia + gole 2-tygodniowy zarost.

10:55 Hrs. 2-ga szklanka wody + ;yzeczka sody oczysczonej.  Na dworze slonecznie. CP24 TV pokazuje w Toronto 16C.

11:30 Hrs. Na tarasie na sloncu jest 28C. Schodze, bo parzy skore.

11:35 Hrs. Biore lyzke stolowa oleju z konopi RICHARDO'S.

11:55 Hrs. Jem 2 daktyle + podnosze z werandy "National Post" z "Canada signals a break with U.S." i "Intervention is key to fighting terror: RCMP" na oklaece + spiew ptakow.

15:07 Hrs. Bilet na komunikacje miejska ($2.05) + czestuje sie gazeta "24 Hours Toronto" z "Woman wearing 'ISIS headband' charged in Toronto store attack" na okladce W wskakuje do wagonika metra (15 osob).

15:24 Hrs. Wychodze ze stacji metra + czestuje sie ze skrzynki na chodniku gazeta "Toronto Metro" z "Homeless people don't have to be heroes to deserve their full humanity" na okladce.

15:27 Hrs. Indianin bebni przed szpitalem.

No comments: