Wednesday, March 25, 2020

$0.61.9

za litr benzyny bralo Petro-Canada dzis w Toronto, donosi SZAWA. I co z tego ze tania, jak ludzie i tak nie moga jezdzic, poniewaz sa przykuci do domu. 14 dni kwarantanny. Tez piekna wiosenna pogoda, wielu chcialoby wyjechac poza miasto do parkow zaczepnac swiezego powietrza. Ale panstwowe parki pozamykane dla zwiedzajacych. Tylko siedziec w domu. To co lubie. Obzerac sie czosnkiem, stosowac terapie snowa i terapie magnesowa, ogladac filmy na DVD, lektura + pisanie bloga. Ja nie mam czasu sie nudzic. Chcialbym aby doba miala 48 godzin. Ciagle mi brak czasu. Na kwarantannie, czy na emeryturze, nie ma znaczenia.

"Wierzymy, ze Rosja zabila kilkudziesieciu zolnierzy tureckich w ramach swoich operacji i stoimy przy naszym sojuszniku z NATO, Turcji i nadal bedziemy rozpatrywac dodatkowe srodki wsparcia Turcji i zakonczenia przemocy w Idlib i Syrii" - MIKE POMPEO

00:34 Hrs. Koniec filmu "REWERS".

00:40 Hrs. Siusiu (slomkowe + puszyste).

00:45 Hrs. Zrywam kartke z kalendarza: "Wszyscy ludzie wydaja sie nam smieszni, z wyjatkiem nas samych" - JOHN GALSWORTHY.

04:46 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

06:46 Hrs. Budzi mnie siusiu (slomkowe + puszyste).

09:09 Hrs. Budzi mnie siusiu (prawie przezroczyste + puszyste).

10:10 Hrs. Budzi mnie siusiu (jasno-slomkowe + puszyste) + wsyaje.

10:47 Hrs. Biore lyzke stolowa oliwy z oliwek na pusty zoladek.

10:50 Hrs. Lektura tronowa. "Do Rzeczy".

"W tym roku bedziemy mieli jedne z najlepszych rekolekcji wielkopostnych. Ograniczenie imprez, wydarzen rozrywkowych, kontaktow z innymi, duzo czasu na refleksje, w obliczy niepewnosci jutra i niebezpiezenstwa smierci" - O. ROBERT WAWERA

Lek przed koronawirusem juz pokazal nam nak latwo przychodzi ludziom lewicy i obozu liberalnego czynic z Kosciola obiekt zadan i podejrzen majacych narzaucic regulacje zycia wspolnotom religijnym bez poszanownia ich autonomii. Kazdy kataklizm bywa okazja do uderzenia w Kosciol pod pozornie racjonalnymi haslami dobra wspolnoty (Piotr Semka, "O czym przypomnial koronawirus?", DO RZECZY, 16-22 III 2020).

11:35 Hrs. Wskakuje na wage APSCO. 75 kg.


No comments: