Monday, October 23, 2006

Dzisiaj rocznica

mojego slubu. 23 pazdziernika 1999 r. wzialem slub koscielny w Ustce. Postkomunistyczne wladze miasta nie uznaly go, poniewaz nie mialem w dowodzie osobistym tzw. "stalego zameldowania". Czyli wedlug wladzy swieckiej w Polsce dalej jestem kawalerem!

06:30 Hrs. Mokro i 3-stopniowo. W Polskim Radiu Toronto na fali 1320 AM ktos zanuca "nie wiesz co powie ryba kiedy cie zbywa". ESSO, Canadian Tire, Petro Canada biora z rana za litr paliwa $0.84.1. Beaver $0.83.9.

15:28 Hrs. tankuje w ESSO 36.158 litrow za $0.79.5 = $28.75. W domu juz czekaja na mnie najnowszy magazyn "Canadian Security" (www.CanadianSecuritymag.com) i prezent z okazji rocznicy slubu, ksiazka Ian Mulgrew pt. "Bud Inc. Inside Canada's Marijuana Industry" (http://www.randomhouse.ca/catalog/display.pperl?isbn=9780679313298).

Wiersz pamieci ks. Jerzego Popieluszki
Zygmunt Jan Prusinski

MODLITWA DO TWOJEGO SWIATLA
Motto: To nasz wspolny symbol cierpienia

A gdybys tak wstal po 22 latach
i przybyl do mnie Duchem Swietym,
w reku z maciejka biala i bialym
golebiem na ramieniu, ja bym otworzyl
"Ksiege Milosci Do Czlowieka" -
ktora sam napisales nie wiedzac o tym,
ze zaistniala po Twojej smierci.

22.10.2006 - Ustka (http://www.pulspolonii.com/)

No comments: