Friday, October 08, 2010

Ze stolcem

w plecaku przelecialem cale Toronto. Dr. Howard kazal mi trzydniowe probki stolca przyniesc do labolatorium na Roncezwolce. Rano natomiast wybralem sie spacerkiem do labolatorium na ul. Bloor na pobranie krwi. Gdy wrocilem do domu zadzwonilem do ksiegarni o ksiazke Brian Robertson pt. "Security Guard Exam Preparation Guide". Mieli. Obmyslilem, ze wezme stolec do plecaka i metrem pojade najpierw do centrum Toronto na Dundas/Yonge skrzyzowanie, obok ktorego jest ulica Victoria i Canadian Campus Bookstore. W drodze powrotnej wysiade na Dundas West i autobusem nr. 504 zjade w dol do jeziora pod Pomnik Katynski i oddam stolec w labolatorium ulokowanym nieopodal.

I tak zrobilem. Przedsiewziecie bylo odwazne. Kupilem ksiazke. Pogoda wspaniala. Slonce. Piekni ludzie na ulicy. Ja, krotkie rekawki + plecak na plecach. Chod raczej dziarski. Ale robilem duzo zatrzyman. Po oddaniu stolca do labolatorium poczulem sie jakis lzeszy psychicznie, ze w koncu... Przejscie wzdloz Roncezwolki wzbogacilo mnie o 2 CD w cenie 1 CD ($20) grupy DZEM. "Detox" + "Dzien, w ktorym peklo niebo". Sluchalem ich piszac te slowa.

Przejscie po Roncezwolce wzbogacilo mnie tez o 3 DVD filmy: "BIBLIA ... Poczatki Swiata" + "Pasja. Zycie i smierc Jezusa Chrystusa" + "Homo Sapiens". Tez zdobylem wazna informacje, ze 4 pazdziernika, czyli w dniu moich urodzin + swieta sw. Franciszka + smierci Janis Joplin, ponownie otworzono kino The Revue Cinema na Roncezwolce. Kino zabytek historyczny. 100-letnie. Przenosi mnie myslami do usteckiego kina Delfin. Tez stare poniemieckie.

Three years ago, on October 4, 2007, the cinema reopened with much fanfare after 15 months of closed doors and a darkened screen. The Revue's operator is the Revue Film Society, a not-for-profit, community-run organization that grew in June, 2006 out of neighbourhood efforts to save its beloved local theatre ("The Revue Cinema has a lot to celebrate", AT THE REVUE, September 29-October 14, 2010).

03:05 Hrs. Budzi mnie siusiu.

04:07 Hrs. Budzi mnie siusiu.

06:40 Hrs. Budzi mnie siusiu.

23:46 Hrs. "Czy przyjmiesz mnie moj Boze, kiedy odejsc przyjdzie czas?" - spiewa DZEM utwor pt. "Jak malowany Ptak".

No comments: