Wednesday, October 13, 2010

EDWARD

(Teutonic Origin)
"A Guard"
"Before you were
conceived I knew you;
before you came to birth,
I consecrated you."

Jeremiah 1:5

Dzis sw. Edwarda. Moje imieniny. Edward znaczy "straznik". Tak sie tez zlozylo, ze dzisiaj zdawalem test na ochroniarza. Czuje, ze zaliczylem. 60 pytan w ciagu 75 minut. Czyli 1 min. 15 sec. na pytanie. Mnie to zabralo 55 minut. Pytania byly dosc podchwytliwe. Wiedza z przeczytanych ksiazek w ogole sie nie przydala. W ksiazkach wyjasniano bardziej teoretyczne aspekty ochrony. Pytania testowe byly bardzie sytuacyjne, praktyczne. Wymagaly doswiadczenia w zawodzie i "common sense". Do 5 dni beda wyniki testu dostepne online.

Pan Mietek podeslal mi linka na temat leku AVANDIA. "Banned in Europe for causing 83,000 heart attacks - are you taking it?" Jest to lek na cukrzyce, ktory bralem ponad 9 lat. Te moje problemy z sercem wlasnie zaczely sie w czasie gdy ten lek bralem. Moj poprzedni doktor domowy wymienil AVANDIA na APO-PIOGLITAZONE 30MG. Ktore biore obecnie. Zgadzam sie z teza artykulu, ze medycyna konwencjonalna nic nie ma wspolnego z leczeniem ludzi, a raczej oparta jest na robieniu pieniedzy.

"Chce uwolnic Internet" - DONALD TUSK ("Cenzura Internetu w Polsce - zobacz zamiary naszego premiera", YOUTUBE.COM).



03:10 Budzi mnie siusiu.

07:06 Hrs. Budzi mnie siusiu.





No comments: