Thursday, April 22, 2010

Trzepie mnie

arytmia dzis caly dzien. Jakie nieprzyjemne uczucie. Tak mdlo. Bol w klatce. Czlowiek slaby. Nogi tez dalej opuchniete. Dlugo nie mialem takiego silnego ataku arytmii. Nawet juz myslalem, ze moze pan Polonecki mi ja wyleczyl. Dzisiaj wulkanicznie sie odezwala i nie chce mnie puscic.

Moje zeznanie podatkowe wyslalem dzisiaj. Isabeli rozpoczalem pisac wczoraj. Wlasciwie dla Isabeli to musze wypelnic 2 zeznania w zwiazku z tym, ze w 2009 zmarla. Brak czasu jest najwiekszym wrzodem ludzkiej cywilizacji. Tyle rzeczy do zrobienia. Tyle projektow. Tyle sie dzieje w miescie. Tyle literatury do przeczytania + filmow do obejrzenia + muzyki do posluchania. Ale nie ma czasu. Choroby i zmeczenie tez swoje robi. Nie ma co ukrywac, starosc nie radosc.

Dlatego cieszy, ze mlodziez staje sie bardziej aktywna politycznie. Wojna z narkotykami musi sie skonczyc tak, jak skonczyla sie wojna w Wietnamie. Ciemnota, red-neckism i zadufanie swoja rasowa wyzszoscia bialego czlowieka doszlo do zenitu i sie niebawem skonczy. Na krotko tworzone polityczne tyranie, czy panstwa polityczne nie powstrzymaja naturalnego rozwoju madrosci obywateli. Strzeli. Wyjda na ulice. Zagroza rzadzacym elitom. Czy znow czeka nas wojna domowa w Ameryce? Tak.

Dokumentalne filmy Kevin Booth o wojnie z narkotykami i prohibicji konopii opisuja nam funkcjonowanie gulagu amerykanskiego. USA jest tyrania i panstwem policyjnym. Wojna z narkotykami jest konspiracja, ktorej celem jest stworzenie totalnego zniewolenia jednostki ludzkiej.
Kevin Booth jest modernistycznym Solzenicynem. Tak jak Solzenicyn opisal i wywlekl na swiatlo dzienne nature Zwiazku Sowieckiego, tak Kevin Booth pokazal nam, jaka naprawde jest Ameryka. Powiem krotko: scary!

CYPRESS
HILL
RISE
UP

Includes "Rise Up" featuring TOM MORELLO
"Armada Latina" featuring PITBULL 6 MARC ANTHONY
and "It ain't nothin""
NEW ALBUM
IN STORES 4/20
WWW.CYPRESSHILL.COM

02:58 Hrs. Budzi mnie siusiu.


03:30 Hrs. Budzik zrywa mnie ze snu. Na dworze zimno 3-stopniowo. Temp. w kuchni 21.8C.

04:36 Hrs. Czestuje sie czekoladka Xocai POWER.

04:45 Hrs. Lektura tronowa. "Newsweek".

No comments: